۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴

مربی ایرانی تیم ملی تکواندو بلژیک:

با نصر تا المپیک همکاری داریم/ حداکثر سهمیه را کسب می کنیم

با نصر تا المپیک همکاری داریم/ حداکثر سهمیه را کسب می کنیم

مربی ایرانی تیم ملی تکواندو بلژیک گفت: هدف ما کسب حداکثری سهمیه برای حضور در بازیهای المپیک است و در این مسیر با کمک علیرضا نصر برنامه ها را پیش می بریم.

داود فلاحتگر سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو بلژیک با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: رقابتهای قهرمانی اروپا در سطح فنی بسیار خوبی برگزار شد و همه مدعیان حضور در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو با آمادگی بالا به «باری» آمده بودند و در این میدان سخت و فشرده، موفق شدیم یک طلا و دو برنز کسب کنیم که عملکرد قابل قبولی است.

فلاحتگر افزود: در ایتالیا «جواد آچاب» در ۶۳- کیلوگرم به نشان طلا دست یافت که خیلی مهم بود و با ثبت ۴۰ امتیازی که از این مدال گرفت، می تواند از جایگاه پنجم رنکینگ جهانی به رده چهارم آمده و با نتایجی که در مرحله نهایی گرندپری کسب می کنیم، سهمیه مستقیم المپیک را کسب کند. «راحله آسمانی» و «محمد الکتبی» هم دو نشان برنز در این رقابتها بدست آوردند. نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم ما نیز در امتیاز طلایی باخت. 

وی ادامه داد: تلاش ما این است که یک سهمیه مستقیم در وزن ۶۸- کیلوگرم از سیستم رنکینگ بدست آوریم و هدف گذاری ما این است که یک نماینده پسران و دو نماینده تیم دختران هم در مسابقات کسب سهمیه قاره ای بتوانند جواز حضور در بازیهای المپیک را بدست آورند. 

مربی ایرانی تیم ملی بلژیک ادامه داد: بعد از بازگشت از ایتالیا به مراسم تجلیل از ورزشکاران در مراسمی با حضور پادشاه و دعوت شده بودیم. من به همراه «جواد» که در رقابتهای جهانی و اروپایی موفق به کسب مدال شده بود، به این مراسم رفتم. معمولا ورزشکار و مربی به این مراسم دعوت می شود.

فلاحتگر در خصوص شرایط علیرضا نصر هم گفت: علی آقا همچنان کنار ما خواهد بود و با هم تیم را برای حضور در المپیک آماده خواهیم کرد. ان شاالله تا پایان کار نیز با علیرضا ادامه خواهیم داد. 

وی در پایان گفت: در شرایط فعلی تمرکز ما روی مرحله نهایی رقابتهای گرندپری است که دو نماینده ما «جواد» و «راحله» هستند. یک هفته قبل از این مسابقات هم  به کمپ تمرینی در ترکیه می رویم تا با آمادگی بدنی و روحیه بهتر به مسکو اعزام شویم. بعد از آن باید برای حضور در رقابتهای کسب سهمیه قاره ای آماده شویم تا از آن  مسابقات سهمیه خود را قطعی کنیم.

کد خبر 4770199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha